Polityka zwrotu kosztów
Zwroty
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
Warunki zwrotu:
- Produkt musi być w stanie nieużywanym, kompletny, w oryginalnym opakowaniu.
- Do zwrotu należy dołączyć paragon lub inny dowód zakupu.
- Zwrot odbywa się na koszt Klienta, na adres: Archem Sp. z o.o., ul. Wesoła 8, 55-002 Łany.
O chęci dokonania zwrotu poinformuj nas pisemnie, wysyłając wiadomość na shop@archem.com.pl.
Reklamacje
W przypadku wady produktu możesz złożyć reklamację:
- Wypełniając formularz reklamacyjny (PDF) i przesyłając go na shop@archem.com.pl.
- Jeśli konieczna będzie wysyłka produktu do weryfikacji – odeślij go na adres siedziby firmy.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania kompletnej dokumentacji.
Informacja w zakresie reklamacji
- Administratorem przekazanych danych jest ARCHEM Sp. z o.o., ul. Wesoła 8, 55-002 Łany, (KRS 000011515). Kontakt: e-mail: biuro@archem.com.pl, tel. 71 381 25 10.
- Administrator wyznaczył osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych. Kontakt z nią możliwy jest pisemnie na adres siedziby lub mailowo: biuro@archem.com.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi reklamacji.
- Dane będą przetwarzane w celach: wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), obsługi reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami – uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane mogą być przekazywane kategoriom odbiorców takim jak: biuro księgowe, firma IT, firma kurierska – będącym kontrahentami Administratora.
- Nie przekazujemy danych do państw trzecich (spoza EOG).
- Dane będą przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu rękojmi.
- Przysługuje Państwu prawo do: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
- Administrator nie podejmuje decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu), które wywoływałyby skutki prawne lub istotnie wpływały na osobę.